Brev:
Jerndråber, frugtmos og modermælk
18. maj 2014
Alder:
6 mdr.
Jerndråber, frugtmos og modermælk
Hej igen....
Dette er en forlængelse af mit spørgsmål om jerndråber....
Altså et spørgsmål til dit svar, griner.
Skal jeg forstå det sådan, at hvis jeg giver jern sammen med frugtmos, så skal jeg ikke tilbyde min datter brystet efter, pga det med at mælken hæmmer optagelsen af jern?
Hvis det er tilfældet, hvor længe skal der så få før og efter jerndråberne, før hun "må"
ammes igen?
Eller - er det ikke så strikst?
:)